Cliëntervaringsonderzoek Wmo (CEO)

Deze voor gemeenten wettelijk verplichte vragenlijst onderzoekt ervaringen van cliënten met de toegankelijkheid en kwaliteit van de Wmo-voorzieningen en de effecten ervan op hun zelfredzaamheid.

Ecogram

Het ecogram brengt het sociale netwerk van de cliënt, het cliëntsysteem of huishouden uit diverse leefgebieden in beeld en maakt potentiële hulpbronnen en knelpunten zichtbaar.

Effectenmonitor

Met de Effectenmonitor scoort een inwoner zijn mate van zelfredzaamheid op diverse leefdomeinen en maakt daarmee zijn actuele situatie en de ontwikkeling inzichtelijk.

Klanteffectvragenlijst

De Klanteffectvragenlijst meet het door de klant ervaren effect van een activiteit of aangeboden dienst met een zeer beperkt aantal vragen.

Klantervaringsscan (KES)

De Klantervaringsscan geeft inzicht in de door de klant ervaren servicekwaliteit en het effect van de aangeboden welzijnsactiviteit of -dienst.

Participatieladder

De Participatieladder is een set vragen waarmee de economische participatie en het groeipotentieel van een burger op zes 'treden' kan worden vastgesteld.