Cliëntervaringsonderzoek Wmo (CEO)

Deze voor gemeenten wettelijk verplichte vragenlijst onderzoekt ervaringen van cliënten met de toegankelijkheid en kwaliteit van de Wmo-voorzieningen en de effecten ervan op hun zelfredzaamheid.

Effectencalculator

De Effectencalculator brengt het maatschappelijke én financiële effect van individuele ondersteuningsaanpakken in beeld. Daarvoor worden met betrokkenen cliëntcasussen beschreven en geanalyseerd.

Effectenmonitor

Met de Effectenmonitor scoort een inwoner zijn mate van zelfredzaamheid op diverse leefdomeinen en maakt daarmee zijn actuele situatie en de ontwikkeling inzichtelijk.

Ervaringwijzer

Een laagdrempelig instrument dat gemeenten en zorgaanbieders in staat stelt om cliëntervaringsonderzoeken uit te voeren. Ervaringen worden gedeeld op een tijdstip en device naar keuze.

Klantervaringsscan (KES)

De Klantervaringsscan geeft inzicht in de door de klant ervaren servicekwaliteit en het effect van de aangeboden welzijnsactiviteit of -dienst.

Mijnkwaliteitvanleven.nl

Mijnkwaliteitvanleven.nl is een instrument voor mensen met een chronische ziekte of beperking, ouderen, mantelzorgers en mensen die willen nadenken over een gezonde leefstijl.

ValueGame

De ValueGame brengt in kaart wat cliënten en/of deelnemers belangrijk vinden in dienstverlening, en hoe belangrijk ze dat vinden, in vergelijking met andere diensten en producten.

Vanzelfsprekend

Een meetinstrument op basis van digitale vragenlijsten, rond 'outcome', opgebouwd vanuit de cliënt-perspectief, met informatie voor de zorgaanbieder en andere betrokken instanties.